Jump to content

Écoutez/Achetez Memento Mori de Depeche Mode dès à présent : https://lnkfi.re/DM2023

Début de la tournée européenne dans :

Écoutez/Achetez Memento Mori de Depeche Mode dès à présent : https://lnkfi.re/DM2023

It's A Question Of ............?

L!ttleHalo

Recommended Posts

Voilà, puisque j'aime bien être une copycat, je reprends ce sujet que j'ai trouvé sur le forum officiel de Depeche :

"Si vous ne pouvez poser qu'UNE SEULE question au groupe ou à un membre du groupe, quelle sera la vôtre ?"

Proposez des questions "Clean"... PAS de "Questions of Lust" svp !!

Comme exemples, voici quelques idées du forum officiel :

DM, mais Dave surtout : "Why are you wearing sunglasses so often ? Do you hate your eyes ?"

DM : "Pepsi or Coke ?"

Martin : "Why do you bleach your hair so much ?"

DM : "Would you perform Personal Jesus live along with Mr. Marilyn Manson or are you scared of him ?"

Dave ou Martin : "Can you adopt me ? I'm only 20."

DM : "What does Fletch do ?" (oops)

Andy : "Can I have your job ? I'll take care of Dave and read the magazines !" (oops bis)

Andy : "Why does everyone have to mess with Mr. Fletcher ?" (oops bis+1)

Dave et Martin : "Which one of you is the best singer ?"

Martin : "Are you always suffering a lot Martin ? And do you like that ?"

DM : "Do you like watching yourselfs on the tv / dvds ?"

DM : "Do you play any Depeche Mode cds at home or in the car ? If so which ones would you play ?"

DM : "What animal would you be ? What should you have been called ?"

Andy : "Why your favorite DM song is World in my Eyes ?"

DM : "When you're on tour, whether be it the the band or crew, who gets on your nerves the most and why ?"

Dave : "Are you still painting ?"

(Moi aussi, je poserai cette question. J'aimerais bien voir ses tableaux. On sait que Dave a étudié les arts. Il a mentionné Dali sur un bonus de One Night in Paris, et sur le docu de la réédition de SOFAD, on apprend qu'à cette époque il restait souvent enfermé dans sa chambre pour peindre avec des bougies.)

pmdgcatpaint2pj5.jpg

cat1el3.jpg

J'ai gardé les questions en VO, c'est plus marrantes comme ça... Mais vous pouvez aussi les écrire en français.

À VOUS !! :ninja:

(c'était un autre post pire long... désolée :sleep: )

• 1 month later...
Voilà, puisque j'aime bien être une copycat, je reprends ce sujet que j'ai trouvé sur le forum officiel de Depeche :

"Si vous ne pouvez poser qu'UNE SEULE question au groupe ou à un membre du groupe, quelle sera la vôtre ?"

Proposez des questions "Clean"... PAS de "Questions of Lust" svp !!

Comme exemples, voici quelques idées du forum officiel :

DM, mais Dave surtout : "Why are you wearing sunglasses so often ? Do you hate your eyes ?"

DM : "Pepsi or Coke ?"

Martin : "Why do you bleach your hair so much ?"

DM : "Would you perform Personal Jesus live along with Mr. Marilyn Manson or are you scared of him ?"

Dave ou Martin : "Can you adopt me ? I'm only 20."

DM : "What does Fletch do ?" (oops)

Andy : "Can I have your job ? I'll take care of Dave and read the magazines !" (oops bis)

Andy : "Why does everyone have to mess with Mr. Fletcher ?" (oops bis+1)

Dave et Martin : "Which one of you is the best singer ?"

Martin : "Are you always suffering a lot Martin ? And do you like that ?"

DM : "Do you like watching yourselfs on the tv / dvds ?"

DM : "Do you play any Depeche Mode cds at home or in the car ? If so which ones would you play ?"

DM : "What animal would you be ? What should you have been called ?"

Andy : "Why your favorite DM song is World in my Eyes ?"

DM : "When you're on tour, whether be it the the band or crew, who gets on your nerves the most and why ?"

Dave : "Are you still painting ?"

(Moi aussi, je poserai cette question. J'aimerais bien voir ses tableaux. On sait que Dave a étudié les arts. Il a mentionné Dali sur un bonus de One Night in Paris, et sur le docu de la réédition de SOFAD, on apprend qu'à cette époque il restait souvent enfermé dans sa chambre pour peindre avec des bougies.)

pmdgcatpaint2pj5.jpg

cat1el3.jpg

J'ai gardé les questions en VO, c'est plus marrantes comme ça... Mais vous pouvez aussi les écrire en français.

À VOUS !! :ninja:

(c'était un autre post pire long... désolée :sleep: )

Moi aussi j'aimerais voir ses tableaux!!!!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...