PersonalMode Posted April 20, 2009 Share Posted April 20, 2009 (edited) 3 décembre 2009Capacité : 16.000Setlist▪ In Chains▪ Wrong▪ Hole To Feed▪ Walking In My Shoes▪ It's No Good▪ A Question Of Time▪ Precious▪ World In My Eyes▪ Insight▪ Home▪ Miles Away / The Truth Is▪ Policy Of Truth▪ In Your Room▪ I Feel You▪ Enjoy The Silence▪ Never Let Me Down Again▪ One Caress▪ Stripped▪ Behind The Wheel▪ Personal Jesus Edited December 3, 2009 by PersonalMode Link to comment Share on other sites More sharing options...
gorine Posted December 3, 2009 Share Posted December 3, 2009 (edited) beau stade ! hummm vienne , la valse viennoise,.... les viennoiseries ! lol Edited December 3, 2009 by gorine Link to comment Share on other sites More sharing options...
magoune Posted December 3, 2009 Share Posted December 3, 2009 on a parlé de viennoiseries ici.... :popcorn: :popcorn: bon concert à eux!!!!allez un tit changement est le bienvenu!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dakota Posted December 3, 2009 Share Posted December 3, 2009 Setlist publiée sur le site officiel, pas de surprise pour ce soir... Link to comment Share on other sites More sharing options...
gorine Posted December 3, 2009 Share Posted December 3, 2009 je reconnais bien ma p'tite gourmande !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
magoune Posted December 3, 2009 Share Posted December 3, 2009 je reconnais bien ma p'tite gourmande !! Ahhh!!!!je vois pas du tout de qui tu parles..... pas de changement..pas cool.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
PersonalMode Posted December 3, 2009 Author Share Posted December 3, 2009 Aux vues des dernières expériences sur la publication de la setlist en avance sur DM.com je préfère attendre la fin du show pour me prononcer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dakota Posted December 3, 2009 Share Posted December 3, 2009 Moui j'avais oublié ça PeM, on peut donc encore espérer lol Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yann The Revelator Posted December 3, 2009 Share Posted December 3, 2009 en effet, pas de surprises tonight Link to comment Share on other sites More sharing options...
gahanman Posted December 4, 2009 Share Posted December 4, 2009 beau stade ! hummm vienne , la valse viennoise,.... les viennoiseries ! lol Oui, surtout les viennoiseries, parce que moi la valse ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tora Tora Posted December 4, 2009 Share Posted December 4, 2009 Oui, surtout les viennoiseries, parce que moi la valse ... Miam.....viennoiseries, chocolat viennois Bon, je file boire mon chocolat chaud avec mes croissants Link to comment Share on other sites More sharing options...
gahanman Posted December 4, 2009 Share Posted December 4, 2009 Miam.....viennoiseries, chocolat viennois Bon, je file boire mon chocolat chaud avec mes croissants On reconnais bien la gourmande ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts