THE REMEMBER OF PAST Posted April 16, 2006 Share Posted April 16, 2006 [06-05-06] DARK SIDE OF DM + MINIMAL/COLD WAVE/80's@SteepleHi there 80's fans !Hervé Hue, Bernd and the Remember of Past team hope you're ready for our next great event,saturday may 6, 2006 @the Steeple - Waregem Dark Side of Depeche Mode (part II)With the best of Depeche Mode and also new-wave, cold-wave and minimal-electro.find here the flyer :Entrance 10€ + 2 free drinks + member card + NEW BADGE Dark Side of the 80'sTo those who already have the card : don't forget itwhen you show it 3 times, the fourth party will be free !Don't forget, you can listen to The Remember of Past radio's emissions at http://ropmix.ifrance.com/ and each friday :http://www.xwaveradio.comFaithfully wave,Hervé Hue and the Remember of Past team www.the-remember-of-past.com_________________________________________________________Bonjour aux fans des 80's !Hervé Hue, Bernd et toute l' équipe The Remember of ¨Past espèrent que vous êtes prêts pour notre prochain événement, le samedi 6 mai 2006 @ the Steeple - WaregemDark Side of Depeche Mode (part II)Avec le meilleur de Depeche Mode mais aussi de la new-wave, cold-wave et minimal-electro.Entrée 10€ + 2 boissons + carte de membre + NOUVEAU BADGE Dark Side of the 80'sA ceux qui ont déjà leur carte : ne l'oubliez pas !quand vous nous la présentez à trois soirées, la quatrième est gratuite !N'oubliez pas non plus, vous pouvez écouter les émissions de radio The Remember of Past ici : http://ropmix.ifrance.com/et là, chaque vendredi : http://www.xwaveradio.comCordialement wave,Hervé Hue and the Remember of Past teamwww.the-remember-of-past.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts