Jump to content

[06-05-06] DARK SIDE OF DM + MINIMAL/COLD WAVE/80's@Steeple


THE REMEMBER OF PAST

Recommended Posts

[06-05-06] DARK SIDE OF DM + MINIMAL/COLD WAVE/80's@Steeple

Hi there 80's fans !

Hervé Hue, Bernd and the Remember of Past team hope you're ready for our next great event,

saturday may 6, 2006 @the Steeple - Waregem

Dark Side of Depeche Mode (part II)

With the best of Depeche Mode and also new-wave, cold-wave and minimal-electro.

find here the flyer :

Fly_DM_web.jpg

Entrance 10€ + 2 free drinks + member card + NEW BADGE Dark Side of the 80's

To those who already have the card : don't forget it

when you show it 3 times, the fourth party will be free !

Don't forget, you can listen to The Remember of Past radio's emissions at http://ropmix.ifrance.com/

and each friday :

http://www.xwaveradio.com

Faithfully wave,

Hervé Hue and the Remember of Past team

www.the-remember-of-past.com

_________________________________________________________

Bonjour aux fans des 80's !

Hervé Hue, Bernd et toute l' équipe The Remember of ¨Past espèrent que vous êtes prêts pour notre prochain événement, le samedi 6 mai 2006 @ the Steeple - Waregem

Dark Side of Depeche Mode (part II)

Avec le meilleur de Depeche Mode mais aussi de la new-wave, cold-wave et minimal-electro.

Fly_DM_web.jpg

Entrée 10€ + 2 boissons + carte de membre + NOUVEAU BADGE Dark Side of the 80's

A ceux qui ont déjà leur carte : ne l'oubliez pas !

quand vous nous la présentez à trois soirées, la quatrième est gratuite !

N'oubliez pas non plus, vous pouvez écouter les émissions de radio The Remember of Past ici : http://ropmix.ifrance.com/

et là, chaque vendredi :

http://www.xwaveradio.com

Cordialement wave,

Hervé Hue and the Remember of Past team

www.the-remember-of-past.com

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...